Corona maatregelen in de kattentrimsalon

Zolang het RIVM het toestaat, en ik of de klanten geen ziekteverschijnselen hebben, werken wij gewoon door. Maar met met gepaste maatregelen, voor ieders veiligheid.

  • Heb je ziekteverschijnselen? Verzet je afspraak. Het spreekt voor zich dat ik dat ook doe.
  • Afspraken worden extra ruim gepland, zodat er zo min mogelijk kans is dat klanten elkaar tegen komen.Is de vorige klant er nog wacht dan even in de auto.
  • Ik open de deur voor je, dus handgrepen aanraken is niet nodig.
  • Natuurlijk 1,5 meter afstand en dus geen handjes schudden.
  • Ik neem de reismand over en ga naar de salon met je kat.
  • Er zijn geen klanten welkom bij de trimbeurt. 
  • Betalen kan per pin.

Een contactloze trimbeurt 

Wil je echt het contact tot het minimum beperken geef dit dan even aan. We kunnen afspreken dat ik je verwelkom door het raam, jij plaatst de kat in het mandje voor de deur, jij gaat weer weg, ik neem de kat mee naar binnen. Als hij klaar is zet ik hem weer buiten als je er bent en stuur ik je een betaalverzoekje voor de kosten.

Op deze manier is contactloos naar de trimsalon dus best een optie????